Instrukcja postępowania podczas rejestracji w iBOK


Aby się zarejestrować należy nacisnąć „Nie masz konta? Utwórz je!” lub „Rejestracja

Następnie w oknie rejestracji wypełniamy pola:

1.       Login – dowolna nazwa pod jaką będziemy się logować do iBOK.

2.       Hasło – minimalna długość hasła to 7 znaków w tym 1 znak specjalny.

    Znaki specjalne to: !@#$%^&*()[]\:”;<>>,.

3.       Imię.

4.       Nazwisko.

5.       Adres email – adres na jaki będą wysyłane maile odnośnie aktywacji w iBOK.

6.       Numer ewidencyjny obiektu – przykład: 59990001, 5150-0002. Numer można odczytać z korespondencji np. z powiadomienia o wysokości opłat.

7.       Numer kontrahenta – przykład: C0001234. Numer można odczytać z korespondencji np. z powiadomienia o wysokości opłat.

8.       Kwota ostatniej wpłaty – kwota brutto w PLN.

9.       4 ostatnie cyfry nr PESEL.

10.   Pytanie pomocnicze – pytanie, które użytkownik sam wymyśla. Umożliwi ono użytkownikowi odzyskanie zapomnianego hasła.

11.   Odpowiedź pomocnicza – odpowiedź na pytanie pomocnicze.

 

Do poprawnej aktywacji konta wymagane jest uzupełnienie wszystkich pól.

 

Należy też wpisać kod z obrazka i zaakceptować regulamin. Następnie naciskamy przycisk „Rejestruj”.

Po poprawnej rejestracji pojawi się następujący komunikat:


„Rejestracja przebiegła pomyślnie. Twoje konto nie jest jeszcze aktywne.

Prosimy sprawdzić pocztę. Na podany adres email wysłana została wiadomość z linkiem aktywacyjnym.”


Należy wówczas wejść do swojej poczty w maila od ibok@mzbm.rzeszow.pl i nacisnąć przycisk „Weryfikacja”.

Konto będzie aktywowane do 14 dni roboczych. W momencie aktywacji konta zostanie wysłany email 

z potwierdzeniem aktywacji.

Po otrzymaniu powyższego  maila, informacje o saldzie pojawią się na koncie użytkownika 

w następnym dniu – po aktualizacji danych, która jest wykonywana w godzinach nocnych.