Instrukcja postępowania podczas rejestracji w iBOK
Aby się zarejestrować należy nacisnąć „Nie masz konta? Utwórz je!” lub „Rejestracja”
Następnie w oknie rejestracji wypełniamy pola:
1. Login – dowolna nazwa pod jaką będziemy się logować do iBOK.
2. Hasło – minimalna długość hasła to 7 znaków w tym 1 znak specjalny.
Znaki specjalne to: !@#$%^&*()[]\:”;<>>,.
3. Imię.
4. Nazwisko.
5. Adres email – adres na jaki będą wysyłane maile odnośnie aktywacji w iBOK.
6. Numer ewidencyjny obiektu – przykład: 59990001, 5150-0002. Numer można odczytać z korespondencji np. z powiadomienia o wysokości opłat.
7. Numer kontrahenta – przykład: C0001234. Numer można odczytać z korespondencji np. z powiadomienia o wysokości opłat.
8. Kwota ostatniej wpłaty – kwota brutto w PLN.
9. 4 ostatnie cyfry nr PESEL.
10. Pytanie pomocnicze – pytanie, które użytkownik sam wymyśla. Umożliwi ono użytkownikowi odzyskanie zapomnianego hasła.
11. Odpowiedź pomocnicza – odpowiedź na pytanie pomocnicze.
Do poprawnej aktywacji konta wymagane jest uzupełnienie wszystkich pól.
Należy też wpisać kod z obrazka i zaakceptować regulamin. Następnie naciskamy przycisk „Rejestruj”.
Po poprawnej rejestracji pojawi się następujący komunikat:
„Rejestracja przebiegła pomyślnie. Twoje konto nie jest jeszcze aktywne.
Prosimy sprawdzić pocztę. Na podany adres email wysłana została wiadomość z linkiem aktywacyjnym.”
Należy wówczas wejść do swojej poczty w maila od ibok@mzbm.rzeszow.pl i nacisnąć przycisk „Weryfikacja”.
Konto będzie aktywowane do 14 dni roboczych. W momencie aktywacji konta zostanie wysłany email
z potwierdzeniem aktywacji.
Po otrzymaniu powyższego maila, informacje o saldzie pojawią się na koncie użytkownika
w następnym dniu – po aktualizacji danych, która jest wykonywana w godzinach nocnych.